Szczęście w tłuczonym szkle

Przedwczoraj pod naszym oknem mały chłopiec upuścił butelkę z napojem, matka zaczęła na niego krzyczeć, on w płacz. Dość szybko się oddalili, a szkoda, bo chciałam się z balkonu podzielić pouczająca historią. Otóż jakiś czas temu wybierałam ręczniki łazienkowe. Obeszliśmy centrum handlowe wzdłuż i wszerz, aż w końcu weszłam do ZARA HOME. Urocze wnętrze, w tle plumka 3 hours of … [Read more…]

Fast relationships

Zauważyłam niepokojacy trend. Otóż ostatnimi czasy ludzie nauczyli się bagatelizować rangę kontaktu z drugim człowiekiem. Wszystko jest łatwiejsze, szybsze,prostsze w zainicjowaniu no i bardzo powszechne. To chyba sprawia, że obok fast foodu czy fast fashion pojawiło się fast relationship. I nie mam tu na myśli przeoczenia wiadomości, która rzeczywiście może się zagubić w natłoku bodźców. … [Read more…]

Klient nasz Pan

Cukiernia w stolycy. – Dzień Dobry. Chciałabym u Państwa zamówić tort. Ale te są bardzo duże. Czy robicie mniejsze? – Robimy tylko większe. – A nie, to dziękuję. Chciałam taki symboliczny. – Jak Pani chce symbolicznie to proszę sobie wsadzić świeczkę w bajaderkę. … Dobrze, że nie w dupę. Client service poziom Bareja